Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /domains/arav.pl/public_html/wp-content/languages/pl_PL.php on line 1
About
  • Jaki jest sens tworzenia dobrej strony WWW?

    by bg
    Liczba komentarzy: 0

    Jaki jest sens tworzenia strony WWWJeśli ograniczysz się wyłącznie do tradycyjnych form prowadzenia biznesu, to może okazać się to świadomym „strzałem w kolano”. Cóż – takie czasy. Nie chcę Ci teraz wymieniać korzyści jakie niesie za sobą przeniesienie części Twojej działalności do sieci. Przedstawię Ci natomiast pewien model…
    e-ścieżka
    Mam nadzieję, że po moim opisie tego, co zobaczyłeś przekonasz się do pójścia tą drogą.

    Czym jest e-ścieżka?

    To, co widzisz powyżej przedstawia teoretyczną ścieżkę, jaką powinien pokonać Twój potencjalny klient. Będę ją nazywał „e-ścieżką”. Historia wydaje się dość znajoma i oczywista – jest ona przecież podobna do tej, z którą spotykasz się podczas prowadzenia biznesu poza internetem. Ścieżka jest podobna, ale zmieniają się formy, jakie wykorzystuje się na poszczególnych etapach, aby spełnić zamierzony cel. Opiszę teraz krótko każdy z nich.

    Dowiedzieć się

    Możesz mieć najpiękniejszą i najlepiej funkcjonującą stronę, ale co z tego jak nikt o niej nie będzie wiedział. Sposobów na dowiedzenie się o Twojej firmie w internecie jest wiele. Wypunktuje je dla łatwiejszego utrwalenia:

    • informacja od znajomego
    • pozycjonowanie
    • linki sponsorowane
    • sieci społecznościowe
    • fora, blogi, artykuły
    • e-mailing
    • banery, pop-up’y
    • reklama poza internetem

    Szerzej o poszczególnych metodach napiszę w kolejnych poradach. Wyjaśnię również pojęcia, których jeszcze nie znasz. Teraz to nie jest moim celem.

    Wejść i zostać

    Jak już ktoś dowie się, że jesteś (i oczywiście kliknie w link prowadzący do Twojej strony) musi rozpocząć z Tobą interakcje. Wejść, to nie uciec na sam widok Twojej witryny. Zostać, to poruszać się po niej i zbierać informacje, które są tam zawarte. Po takich zachowaniach użytkownika w zasadzie nie ma jeszcze większych korzyści dla Ciebie, jako prowadzącego biznes. Ważny jest ostatni etap.

    Wykonać akcję

    Twoja strona internetowa musi być tak zrobiona, aby intuicyjnie prowadziła użytkownika do wykonania konkretnej akcji. Tymi akcjami mogą być:

    • zapisanie się do newslettera
    • wypełnienie formularza
    • zatelefonowanie do firmy
    • zakup produktu
    • przyjazd do siedziby firmy
    • odwiedzenie innej strony serwisu
    • inne
    Jaką rolę pełni strona internetowa w Twoim biznesie?

    Twoja strona WWW ma być elementem odpowiedzialnym za prowadzenie klienta przez 2 i 3 etap e-ścieżki.
    Jaką rolę w Twoim biznesie spełnia strona WWW?To od niej zależy czy ewentualna kampania reklamowa miała sens. Witryna buduje Twój wizerunek, który ma ogromny wpływ na kolejne poczynania jej użytkowników. Dlatego stworzenie dobrej strony WWW jest tak ważna.

    Jak prowadzić e-biznes?

    Odpowiedź jest krótka: tak, aby Twój potencjalny klient przeszedł e-ścieżkę od początku do końca. Co masz zrobić, żeby to osiągnąć? Jak się do tego zabrać „technicznie”? Domyślasz się pewnie, że sprawa nie jest taka prosta. Zapraszam Cię do czytania kolejnych porad, a pomogę Ci w rozwiązaniu wszystkich kwestii związanych z e-ścieżką. Zapisz się do newslettera, a o aktualnościach dowiesz się jako pierwszy.
    Jak prowadzić e-biznes?
    Jeżeli nie masz czasu na zajęcie się kwestią Twojego e-biznesu – skontaktuj się z nami. Zapewnimy Twojej firmie mocne fundamenty na każdym etapie opisanej e-ścieżki.


  • Fatal error: Cannot redeclare SearchFilter() (previously declared in /domains/arav.pl/public_html/wp-content/themes/arav/functions.php:24) in /domains/arav.pl/public_html/wp-content/themes/arav/comments.php on line 24